One day, many stories. .

Yasin.

I bet all muslims out there know what is Yasin right? Jantung Al-Quran. Penenang jiwa. Tapi kalau nak tenangkan jiwa pun jangan la abaikan surah lain, surah2 lain pun penenang jiwa juga kalau baca dengan penuh penghayatan. Ye dok?

Okay, next story.

Carry mark untuk salah satu subjek yang aku ambil dah keluar. So macam biasa, disebabkan aku datang dari keluarga biasa2 maka dengan ini markah aku pun biasa2(Urmmm, macam tak berkiatan kan, so sila abaikan!). Perasaan aku ialah. . . 1)Alhamdulillah. 2)Nak buat lagi baik tapi tu lah masalah dia. Dah nak habis belajar dah ha. So I need to struggle on my final exam. In Shaa Allah.

Next

Kadang2 apa yang kita harap ta semestinya kita dapat. Disebabkan hidup aku ni selalu sangat berhadapan dengan kegagalan, jadi aku macam boleh terima kalau aku tak success(padahal lama woi nak tenangkan jiwa time sedih tu.). And I learn how to overcome my sadness with thousand ways that I practice it MYSELF.

The End

Comments