MY STORY BEGINS NOW. .

   
 2 days ago, gain new experience wif  'makhluk halus' . After hbs kelas ,ada la sorang kawan ni bagi hidu sejenis bunga yg pada aku, mmg memeningkan kepala baunya tue. Aku dgn 2 orng lagi roomate pun pegi la hidu. Sorng lgi xhidu.  On the way blk bilik, tetiba ak dgn 2 orng lagi nie terbau bauan bunga yg ktorng hidu tdi.  

Nk dijadikn cerita, ak hampir2 terlepas cakap . Blh pulak ak nk tnye kwn2 ak " Korng ad bau bunga tdi x?",  nsb baik tak tanyer. Tapi aku nmpk mcm ad orng yg ikut ktorng blik skali time berjalan tue. tapi tak de pun lepas ak berpaling kali ke brape tah. 

Keesokannya, bru la ktorng bkak cerita, mmg ad yg ikut ktorng. Dan AKU! Nmpk 'benda' tue. Ad orng pernah ckp ,kte at least sekali akn pernah nmpk makhluk tue dalam seumur hidup. Maybe, my time to see that thing was happened 2 days ago and I hope, no more!  

Roomate ak yg tak hidu bau bunga tue ckp, dia tak bau bunga pun time berjalan, and tak rase pape pun. OK! Mmg sah la cuma yg menghidu bau bunga tu je yg kena. 

 Hehe. be careful yo next time amal!

                                         Pantai ape tah. lupa pulak nama dia.


Comments

Unknown said…
ak bce pown da naik seram da nih..
btw,,pantai tuh nmenye Teluk Chempedak..mmg kne ngn cter ko nih,,yes pntai nih pown agk keras jgk tmptnye..
lollidragon said…
hahahaha!!! cuak lak aku bace blog kau nih.. kau nampak benda tu... ape rupe die mal??? curiga lak aku...
Unknown said…
seems like human. tp muka ape sume tue dh xnampk lah. cuak kot ak time tue. haha .tue la,sdap sngt menghidu bunga bkn2.