Terasa. . .

Peace be upon you

Mood hari ini . . .urm. .  agak mendung dan kelam sikit. Kejap-kejap nak emosi. Maksud emosi kat sini terasa sikit je dengan orang lain nak menangis dah. Memang I ni sensitive orangnya tapi hari ni terlebih pulok emosional tu. 

Lama tak update blog. Dah nak hampir masanya aku graduate as a marine biologist. Lebih kurang 2 bulan lagi gitu. Time macam ni la nak teringat balik semua kenangan lama. Ituuuu cerita lain. Macam tak synchronize pulak dengan tajuk 'Terasa' dan 'Memory Silam' ni dok? Balik ke cerita asal.

Kalau dah lama hidup ni mesti macam-macam orang yang kita pernah jumpa kan? Same with me laaa. Three years as a student dekat UMT ni memang macam-macam perangai orang yang aku jumpa. Tak campur lagi sebelum masuk UMT ni.

Tapi. . .

Untuk hari ni, aku terkenang semua memory yang buatkan aku makan dalam sampai menangis (ini serious! aku menaip sampai bercucuran air mata ni). 

I got a lot friends yang aku akan ingat sampai tua. Acewah. Tapi kalau belum tua dah nyanyuk tu memang minta maaf sangat2. Tak dapat nak tunaikan janji tapi minta dijauhkannn. Amin. 

Aku bukannya suka sangat nak sikit2 terasa ni tapi kalau dah lahir dengan perangai macam ni nak buat macam mana kan? Buktinya lahir2 je aku menangis. Hahahaha. Ok hambar. 

Tapi tu la, point sekarang ni aku CEPAT TERASA. Nak buang jauh2 memang dok senang mane lah aok? So. .

Sambung main game. Adios..

Comments