Recommended books. .

Kedai buku adalah tempat yang paling aku suka pergi. Nak kata aku ni ulat buku, tak jugak sebabnya buku2 ilmiah memang liat nak baca. Itu la sebab utama aku kurang smart sikit bak kata orang putih. Tapi kalau bagi buku selain daripada tu, memang aku bedal dulu la. Aku pun boleh jadi  macam orang sawan kalau dapat pergi ke kedai buku. Kadang-kadang tak ada apa nak beli just by looking at the books, its more than enough to make me happy. Not weird right because everybody have their own interest. I believe there are a bunch of people like me out there . Hah, kalau orang bagi buku tulis pun aku boleh gembira 44 hari. Asal namanya buku, tak kesah doh. Yang ni nampak macam gila sikit la, sampai dapat buku tulis pun gembira sakan kan. .

Ini salah satu buku yang aku minat. Buku ni menceritakan tentang pengalaman seorang pemuda yang mencari penawar untuk menyembuhkan penyakit yang dihadapinya(ayat buku ni,tu yang skema sikit). So dalam pencarian dia tulah macam2 cara dia guna seperti berjumpa bomoh, doktor and so on. I love all the books made by Dr Farhan Hadi and his wife, Fatimah Syarha. 
Try one!

Comments